Cesta: Titulní stránka
„I přes všechna bezpečnostní opatření, která jsme od
začátku pandemie koronaviru zavedli, chceme předcházet shlukování lidí na chodbách, a tím
možné nákaze, “
vysvětlila tajemnice úřadu Radana Zenáhlíková. Vyřízení
neodkladných úředních záležitostí je tak stále možné pouze po předchozím
telefonickém nebo on-line objednání.
“Zároveň žádáme občany, aby
upřednostňovali písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním ve všech
případech, kdy je to možné,“ uvedla tajemnice. Cílem tohoto
doporučení je omezit osobní kontakt zaměstnanců úřadů s klienty na
nezbytně nutnou úroveň.
Příjem veškerých dokumentů od
klientů/veřejnosti bude probíhat pouze prostřednictvím pracoviště podatelny,
jejíž činnost je nezměněna. Upřednostňuje se elektronická komunikace.
Rezervační
systém úřadu
http://www.otrokovice.cz/on-line-objednavkovy-system/ms-3668/p1=4651
Kontakty na jednotlivá
pracoviště a pracovníky naleznete zde:
http://www.otrokovice.cz/odbory-a-oddeleni-meu/ms-3313/p1=3313
Děkujeme za pochopení.
Další
informace:
Romana Pastuszková
tisková mluvčí města Otrokovice
+420 723 606 758, +420 577 680 449
Zobrazit vyhledávací formulář »
Konkrétní náměty a připomínky můžete zasílat na: stehlikova@muotrokovice.cz
Celkem hlasovalo: 7970