Cesta: Titulní stránka
Ani úřadům se
nevyhýbají aktuální nařízení vlády,
které již téměř rok z důvodu koronavirové pandemie omezují úřední
hodiny a nastavují bezpečnostní hygienická pravidla pro osobní kontakt
pracovníků města s klienty. „Již na
jaře jsme na úřadě v první vlně pandemie zavedli celou řadu opatření. Ať
už nařízení nutnosti nošení roušek, umístění dezinfekcí u všech přepážkových
pracovišť, rozmístění židlí s dostatečnými rozestupy či jsme přepážková
pracoviště zabezpečili plastovými zástěnami,“ vyjmenovala tajemnice
Městského úřadu Otrokovice Radana Zenáhlíková. S technickými opatřeními se
musely vypořádat všechny úřady stejně. Omezení úředních hodin jednotlivých
úřadů se ale liší. „V Otrokovicích jsme
úřední hodiny neomezovali, jen veřejnost průběžně žádáme, aby využívali možnost
elektronické komunikace, platby prováděli bezhotovostně apod. V případech,
kdy je osobní návštěva úřadu nezbytná, se musí klienti telefonicky či on-line
objednat. Tím se návštěvníci vyhnou dlouhému čekání, jsou odbaveni prakticky
ihned a neshlukují se na chodbách,“ vysvětlila tajemnice. Na toto opatření
si veřejnost postupně zvykla a v tuto chvíli si celá řada lidí tento
přístup pochvaluje. „Velmi mě těší, že
jsme v poslední době obdrželi několik mailových poděkování od spokojených
občanů za vstřícný přístup zaměstnanců a rychlé odbavení. Není výjimkou, že
obyvatelé z okolních měst přijíždějí vyřizovat své záležitosti do
Otrokovic. Naštěstí se nám zatím daří lidem vycházet vstříc a objednávkový
systém není zahlcen,“ uzavřela Radana Zenáhlíková.
Další informace:
Romana Pastuszková
tisková mluvčí města Otrokovice
+420 723 606 758, +420 577 680 449
Zobrazit vyhledávací formulář »
Konkrétní náměty a připomínky můžete zasílat na: stehlikova@muotrokovice.cz
Celkem hlasovalo: 7988