Cesta: Titulní stránka
Zákon
nově zavádí možnost elektronických objednávek přepravy s podmínkou
dodržení předepsaných zásad:
-
před objednáním přepravy musí zákazník znát
konečnou cenu za přepravu a případného zprostředkovatele přepravy;
-
před zahájením přepravy musí být zákazníkovi
sděleny údaje o dopravci, řidiči a použitém vozidle taxislužby;
-
po ukončení přepravy musí být zákazníkovi
elektronicky zasláno potvrzení o uskutečněné přepravě.
Změny nastávají také u povinnosti
používat střešní svítilnu. Nově je svítilna nutná pouze u vozidel
přepravujících zákazníky v režimu „běžné taxislužby“, kdy je ke
stanovení ceny za přepravu využíván
taxametr. Naopak zcela zakázána je svítilna u všech vozidel, ve kterých
taxametr namontován není - tato vozidla
přepravují zákazníky výhradně na základě
elektronických objednávek nebo
uzavřených smluv.
Další
informace:
Romana
Pastuszková
tisková
mluvčí města Otrokovice
+420 723 606
758, +420 577 680 449
Zobrazit vyhledávací formulář »
Konkrétní náměty a připomínky můžete zasílat na: stehlikova@muotrokovice.cz
Celkem hlasovalo: 7832