Město Otrokovice

PROGRAM

11. řádné jednání rady města, konané dne 16.5.2018

MěÚ Otrokovice, zasedací místnost RMO

1.
Výroční zpráva o hospodaření ZŠ Mánesova Otrokovice za rok 2017
Mgr. Marcela Javoříková, ředitelka ZŠ Mánesova
2.
Souhlas zřizovatele s vyřazením majetku ZŠ Mánesova Otrokovice
Mgr. Marcela Javoříková, ředitelka ZŠ Mánesova
3.
Výroční zpráva o hospodaření ZŠ Trávníky Otrokovice za rok 2017
Mgr. Jana Večeřová, ředitelka ZŠ Trávníky
4.
Vyřazení nefunkčního majetku z evidence ZŠ Trávníky Otrokovice
Mgr. Jana Večeřová, ředitelka ZŠ Trávníky
5.
Výroční zpráva o hospodaření ZŠ TGM za rok 2017
Mgr. Marta Zakopalová, ředitelka ZŠ TGM
6.
Zpráva o nákladech a výnosech akcí městského významu I. čtvrtletí roku 2018
Mgr. Ing. Filip Pastuszek, jednatel Otr. BESEDY
7.
Poskytnutí grantů pro rok 2018
Mgr. Barbora Šopíková, vedoucí OŠK
8.
Darovací smlouva se SH ČMS – Sbor dobrovolných hasičů Kvítkovice
Mgr. Barbora Šopíková, vedoucí OŠK
9.
Darovací smlouva s Moravským rybářským svazem, z.s. pobočným spolkem Otrokovice
Mgr. Barbora Šopíková, vedoucí OŠK
10.
Nominace na Ocenění Nejlepší knihovník/knihovnice Zlínského kraje roku 2018
Mgr. Barbora Šopíková, vedoucí OŠK
11.
Smlouva se společností T-MAPY spol. s r. o.
Ing. Josef Řihošek, vedoucí PROV
12.
Žádost o pronájem pozemku v ROŠ – paddleboardy
Ing. Tomáš Morys, jednatel TEHOSu
13.
Dotace na zajištění sociálních služeb
Mgr. Květoslava Horáková, vedoucí SOC
14.
Žádost o finanční dar z rozpočtu města
Mgr. Květoslava Horáková, vedoucí SOC
15.
Nájemní smlouvy na městské byty
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
16.
Výpověď nájmu městského bytu
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
17.
Užívání veřejného prostranství - pozemek parc. č. 1551/7 v k. ú. Kvítkovice u Otrokovic
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
18.
Užívání veřejného prostranství – části pozemků parc. č. 3469 a parc. č. 2341/1 v k. ú. Otrokovice
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
19.
Prodloužení výpůjčky movitých věcí
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
20.
Žádost o souhlas s převodem družstevního podílu v Bytovém družstvu Lípa - I.
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
21.
Žádost o souhlas s převodem družstevního podílu v Bytovém družstvu Lípa - II.
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
22.
Zřízení věcného břemene (služebnosti) v rámci stavby „Otrokovice-Kvítkov. HAL KOMPLEX, Smyčka NN“
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
23.
Vyjádření města ke stavbě „Metropolitní síť Zlín Net – Otrokovice, Technické služby“ a zřízení věcného břemene (služebnosti) – Zlín Net, a. s.
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
Ing. František Žák, vedoucí ORM
24.
Smlouva o dílo – „Rekonstrukce obřadní síně MěÚ Otrokovice – dovybavení vybranými prvky“
Ing. František Žák, vedoucí ORM
25.
Výběr dodavatele – „MěÚ – klimatizace B3 – ORM“
Ing. František Žák, vedoucí ORM
26.
Rozpočtové opatření č. 5/2018
Ing. Jaroslav Dokoupil, vedoucí EKO
27.
Záměr pronájmu části pozemku parc. č. 439/8 v k. ú. Otrokovice
Mgr. Jaroslava Zimáková, vedoucí OMP
28.
Nové prostory Městské policie Otrokovice - projektový tým
Ing. František Žák, vedoucí ORM
29.
Různé - Výroční zprávy o hospodaření základních škol za rok 2017 - souhrnné informace a přehledy
Ing. Jaroslav Dokoupil, vedoucí EKO
30.
Různé - Informace o prostorech pro Sbor dobrovolných hasičů Kvítkovice
Mgr. Barbora Šopíková, vedoucí OŠK
31.
Různé - Informace HZS ZK o možnosti zřízení jednotky kategorie JPO II
32.
Různé - Rekonstrukce Městského kamerového a dohlížecího systému
Ing. František Žák, vedoucí ORM