Cesta: Titulní stránka
Agenda žádostí o informace podle zákona o
svobodném přístupu k informacím se každým rokem počtem přijatých dokumentů
výrazně liší. Zatímco v roce 2018
bylo evidováno 15 žádostí, v roce 2019 se počet téměř zdvojnásobil. V roce
2021 se počet navýšil na 74. Žádosti se týkaly převážně výkonu přenesené
působnosti města, kopií dokumentů ze správních spisů a informací o správních
řízeních.
Za rok
2021 je evidováno celkem 28 stížností a 362 podnětů. „Co se podnětů týká, statistiku výrazně ovlivňuje služba Hlášení závad,
kde lidé mohou elektronicky hlásit závady ve městě. Jen v této aplikaci
bylo zaevidováno za uplynulý rok 338 podnětů,“ uvedla Lenka Kvapilová,
vedoucí oddělení kanceláře starostky.
Nejvíce
podaných stížností a podnětů za rok 2021 bylo podáno v oblasti dopravy,
pozemních komunikací, parkování, činnosti městského úřadu, úklidu veřejného
prostranství nebo sousedských vztahů či bezdomovectví. „Ačkoliv meziročně dochází k celkovému nárůstu stížností i
podnětů, jedná se většinou o opakující se problémy, které se město ve
spolupráci především s Technickými službami snaží okamžitě řešit. Jsme
rádi, že si občané všímají nedostatků ve městě a upozorňují nás na ně, protože jen
tak můžeme pružně reagovat na všechny závady,“ sdělila dále Lenka
Kvapilová.
Do
aplikace Hlášení závad obyvatelé zasílali nejčastěji upozornění na úpravy
veřejné zeleně, komunikací, poškození dopravního značení, veřejné osvětlení, městský
mobiliář, černé skládky, apod.
Další informace:
tisková mluvčí města Otrokovice
+420 723 606 758,
+420 577 680 449
Zobrazit vyhledávací formulář »
Konkrétní náměty a připomínky můžete zasílat na: jirankova@muotrokovice.cz
Celkem hlasovalo: 1767