Cesta: Titulní stránka
Dodavatel dodávky energií zajistí, ale je třeba dát si
pozor na několik věcí, které by lidé měli vědět. Co režim dodavatele poslední
instance znamená?
• Podle energetického zákona je možné v režimu
dodavatele poslední instance odebírat energie jen 6 měsíců od ukončení činnosti
původního obchodníka. Do té doby si zákazník musí najít dodavatele nového.
• Pro domácnosti jsou předepsány zálohy, které je
nutné měsíčně platit. Jinak by mohl při vyúčtování vzniknout velký nedoplatek. Pokud
lidé výši záloh neznají, nebo pokud je placení nad jejich finanční možnosti, mohou
se obrátit na linku 840 111 222 každý všední den od 7:00 do 16:00 hodin.
Linka je zpoplatněná jako běžný hovor.
E.ON vyzývá:
• Najděte si nového dodavatele co nejdřív!
• Za energie teď bohužel platíte vysokou cenu,
která je daná tím, že jsme s vámi nemohli dopředu počítat. Energie pro vás
proto nakupujeme za velkoobchodní ceny, které jsou vysoké. Je tedy důležité,
abyste si rychle našli nového dodavatele.
• Smlouvu můžete uzavřít s jakýmkoliv dodavatelem
na trhu.
• I my vás samozřejmě rádi přivítáme mezi našimi
zákazníky. Pokud máte zájem, zavolejte nám na zákaznickou linku 800 77 33 22 a
domluvíme se, jak novou smlouvu uzavřít co nejrychleji.
• Jestli máte přístup k internetu, na eon.cz/dpi s
námi novou smlouvu sjednáte i online.
Kdo vám může pomoct
• V případě, že si s celou situací nevíte rady,
obraťte se na své přátele, známé, na obecní úřad nebo na zákaznickou linku E.ONu
800 77 33 22. Nejste na to sami, pomoc je blízko.
• V případě, že máte problém s placením záloh, spojte se se sociálním odborem Městského úřadu Otrokovice, tel. 577 680 435, 723 216 372, e-mail: hric@muotrokovice.cz.
Další informace:
Lenka Vaculová
tisková mluvčí města Otrokovice
+420 723 606 758, +420 577 680 449
Zobrazit vyhledávací formulář »
Konkrétní náměty a připomínky můžete zasílat na: jirankova@muotrokovice.cz
Celkem hlasovalo: 1151