Datum podání žádosti: 10.03.2023
Datum poskytnutí informace: 13.03.2023
Předmětem žádosti bylo poskytnutí následujících informací:
1. Máte implementované řešení pro ochranu oznamovatelů v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1937 ze dne 23. října 2019 o ochraně osob, které oznamují porušení práva Unie?
2. Využíváte vnitřní oznamovací systém dodavatelsky nebo využíváte vlastní řešení?
3. Pokud máte zajištěno dodavatelsky, jaký subjekt je dodavatelem řešení pro ochranu oznamovatelů?
a. Pokud je řešeno dodavatelsky, kdy byla smlouva uzavřena, a na jak dlouhou dobu.
b. Prosíme o zaslání dodavatelské smlouvy, případně odkazu na zveřejněnou smlouvu, v případě, že smlouva obsahuje osobní údaje prosíme, anonymizujte ji.
4. Jaké jsou roční náklady na vnitřní oznamovací systém a přidružené služby v položkovém členění – např.
a. Vnitřní oznamovací systém - implementace
b. Vnitřní oznamovací systém - provoz
c. Příslušná osoba
d. školení
e. ostatní
Způsob vyřízení:
Ad 1) Ano, máme.
Ad 2) Využíváme vlastní řešení.
Ad 3) Nemáme.
Ad 4) Zavedení a provoz oznamovacího systému nevyžaduje žádné náklady.
Žádost vyřizoval Městský úřad Otrokovice, oddělení interního auditu.