Datum podání žádosti: 13. 12. 2021
Datum poskytnutí informace: 21. 12. 2021
Předmětem byla žádost o informaci, jakým způsobem povinný subjekt uchovává uložená data, které zpracovává v rámci své činnosti – zdali se jedná o uložení na vlastních úložištích či skrze externí poskytovatele.
V případě, kdy jsou data uložena na vlastních serverech byly požadovány kopie smluv na dodávku těchto serverů a kopie aktuálně účinné smlouvy na údržbu/provoz serverů, pokud se liší od smlouvy na jejich dodávku.
V případě, kdy jsou data uchovávaná externí službou byla požadována kopie aktuálně účinné smlouvy se zprostředkovatelem externího uložení dat.
Způsob vyřízení žádosti:
Z bezpečnostních
důvodů nebylo možné sdělit, jak konkrétně povinný subjekt uchovává svá data, aby se nestaly potenciálním cílem kybernetických útočníků.
Cloudové úložiště či
externí servery pro ukládání dat nejsou využívány.
Žadatel byl odkázán na smlouvu v registru
smluv o poskytování servisní podpory https://smlouvy.gov.cz/smlouva/7710407?backlink=3ntkj
Žádost vyřizoval Městský úřad Otrokovice, odbor provozní.