Cesta: Titulní stránka
referent/ka odboru
dopravně-správního - evidence
vozidel - |
|
Pracovní
poměr: |
Na
dobu neurčitou (nástup říjen 2023)
|
Místo
výkonu práce: |
Pracoviště
Městského úřadu Otrokovice |
Druh
práce: |
Evidence
vozidel. |
Požadavky
pro vznik pracovního poměru: |
· Střední
vzdělání s maturitní zkouškou a vyšší. · Dobrá
znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, apod.). · Komunikativní schopnost
(argumentační, písemná, ústní), flexibilita, zvládání stresových situací, psychická
odolnost, samostatný a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní
nasazení, spolupráce v týmu, ochota se neustále sebevzdělávat, asertivita.
Plná svéprávnost. · Předpoklady podle § 4 zákona č.
312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Výhodou: · znalost zákona č. 56/2001 Sb., o
podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a zákona č. 500/2004
Sb., správní řád, · praxe ve veřejné správě a
zkoušky odborné způsobilosti (o registračních úkonech v oblasti provozu
silničních vozidel / při správním rozhodování o registračních úkonech
v oblasti provozu silničních vozidel), · řidičský průkaz skupiny B. |
Nabízíme: |
·
9. platová
třída, ·
trvalé vzdělávání, ·
pružná pracovní doba, ·
příspěvek na
stravování, na prevenci a posílení zdraví |
Další
informace: |
Náplň činnosti odboru je uvedena
v platném organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici na
internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty
města/vnitřní předpisy). Bližší
informace poskytne Mgr. Renáta Krystyníková, vedoucí odboru
dopravně-správního, tel. 577 680 452, e-mail: krystynikova@muotrokovice.cz |
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto
náležitosti:
·
jméno, příjmení, titul,
·
datum a místo narození,
·
státní příslušnost,
·
místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení -
telefon, e-mail),
·
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu
povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
·
datum a podpis uchazeče.
·
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného
výběrového řízení na webových stránkách)
K písemné přihlášce nutno
doložit:
·
životopis zaměřený na údaje o dosavadních
zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
·
originál výpisu z evidence rejstříku trestů
ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad
osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský
stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
·
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
včetně příp. dodatku.
Přihlášky
k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 16.08.2023 v obálce označené heslem „VŘ - evidence vozidel“ na
adresu:
Městský
úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka
nám. 3.
května 1340, 765 02 Otrokovice
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů a vyhlásit nové výběrové řízení. O výsledku výběrového řízení budou všichni uchazeči písemně informováni; neúspěšným uchazečům budou vráceny osobní materiály.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Konkrétní náměty a připomínky můžete zasílat na: jirankova@muotrokovice.cz
Celkem hlasovalo: 3073
Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.
web & design WEBHOUSE®, redakční systém vismo®